sunnuntai 26. huhtikuuta 2015

My 19th Birthday!

Perjantaina 17.4 oli mun 19-vuotis synttärit! Päivä oli hullu niin monella tasolla, etten jaksa edes uskoa kaikkea.

Aamulla heräsin oven koputukseen (merkki et täytyy lähteä) enkä herätys kellooni kuten yleensä. Olo ei ollut mikään mahtavin ja nappasin ensimmäiset vaatteet jotka nenän eteen osui. Marie onnitteli heti kun nähtiin ja huomasin että olin kokonaan unohtanut synttärini!

Koulussa kahviteltiin Sabinan kanssa ja istuttiin tunnilla. Myöhemmin käytiin kaupungilla syömässä ja vähän ostoksilla. Päästiin aikaisin sinä päivänä joten mentiin jo yhden aikaan takaisin Spiddaliin. Täytyy myöntää että sinä päivänä oli kamalin krapula jota olen kuunaan kokenut!

Kämpillä kävin suihkussa ja laittauduin, koska oltiin suunniteltu lähteä juhlistamaan syntymäpäivääni Galwayn yöelämään. Ensin tehtiin ruokaa, ja perheen nuorin poika Leon kävi ovella kysymässä minua ja juttelin hänen kanssaan. Keskusteli meni jotenkin näin:

"Ootko sä innoissas?"
"Juu oon"
"Mä oon kans"
"Harmittaako sua ettet ole perheesi kanssa?"
"Ehkä vähän, mutta ei niin paljoa, koska tiedän kun pääsen kotiin me juhlitaan perheen kesken"
"Vau sä oot onnekas! Sä saat kahdet synttärit!"

Ja sitten Leon kysyi jotain mistä en saanut selvää nyökyttelin vain.

Myöhemmin mentiin host perheen luokse, kun he olivat meidät kutsuneet. Menin sisään niin tytöt olivat tehneet synttäri kyltin ja pöytä oli katettu nätisti. Perheen tytöt oli innostunut tekemään mulle tosi mahtavan suklaakakun! Ja ehkä ensimmäistä kertaa aikoihin sain puhaltaa kynttilät. (onnistuin jopa yhdellä kertaa puhaltaa kaikki) ja sain synttärilahjaksi kortin, kissapatsaat, pienen kamera pinssin ja Leon oli tehnyt kivistä, kaarnasta ja hamsterin teipistä sormustelineen.

Kakun ja teen jälkeen Noel heitti meidät kaupungille missä me nähtiin Anthony, Iida, Kaija ja hieman myöhemmin Noora ja Linda tulivat hetkeksi seuraamme. Oltiin aluksi Front doorissa. Juotiin, piirreltiin, juteltiin ja pidettiin hauskaa. Oli ihanan rentoa kaikkien seurassa, vähän jäi harmittamaan kun paikalla oli valokuvaaja ja hän otti pari kuvaa meistä, mutta niitä ei ole julkaista mihinkään.


Front doorissa mentiin Electric nimiselle klubille, koska illan ainoona toiveena oli että mennään tanssimaan, koska sitä en ollut päässyt tekemään. Electric oli todella siisti paikka, juotiin parit shotit ja mentiin tanssimaan. Tanssimisen jälkeen mentiin istuskelemaan ja höpöttelemään.

Lopuksi käytiin syömässä ja sitten otettiin taksi takaisin kämpille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti